منوی دسته بندی

امداد خودرو کیا

امداد خودرو کیا در تهران

حتما برای همه شما در مکان یا زمان نا مشخصی، مشکلاتی از قبیل مواجه شدن با نقص فنی خودرو در بین راه به علت خرابی موتور خودرو، پنچری یا تمام شدن بنزین پیش آمده است.

در این شرایط شما باید به دنبال یک امداد خودرو تخصصی و حرفه ای باشید. حال سوال این است که چگونه می توانید یک امداد خودرو مطمعن و قابل اعتماد پیدا کنید؟ در ادامه این مقاله به این سوال پاسخ خواهیم داد.

در این شرایط می توانید با امداد خودرو های مختلف در سطح ارتباط بگیرین و مشکل خود را با آنها در میان بگذارید. امداد کیا 021 در کوتاه ترین زمان نیرو های خود را به محل مورد نظر اعزام خواهد کرد و به ساده ترین شکل ممکن اقدام به عیب یابی و رفع عیب خودرو شما خواهد کرد.

 همچنین می توانید از خدمات امداد کیا 021 هم استفاده کنید که در ادامه به برخی خدمات ارائه شده توسط امداد کیا 021 خواهیم پرداخت.

خدمات امداد کیا 021

  • عیب یابی خودرو کیا به صورت کامل و تخصصی و تعمیر و رفع عیب خودرو در محل
  • بررسی و انجام خدمات دیاگ خودرو به صورت تخصصی توسط کارشناسان امداد خودرو کیا 021
  • بررسی جلوبندی و میزان فرمان خودرو در محل
  • تعمیر تخصصی اگزوز خودرو

مزایا امداد کیا 021 نسبت به رقبا

  • عیب یابی خودرو کیا به صورت کامل و تخصصی و تعمیر و رفع عیب خودرو در محل
  • بررسی و انجام خدمات دیاگ خودرو به صورت تخصصی توسط کارشناسان امداد خودرو کیا 021
  • بررسی جلوبندی و میزان فرمان خودرو در محل
  • تعمیر تخصصی اگزوز خودرو
  •  

مزایا امداد کیا 021 نسبت به رقبا

مراجعه به امداد خودرو 021 مزایای زیادی نسبت به رقبا برای شما مشتریان عزیز به همراه دارد که در ادامه به برخی از مزایا مهم امداد 021 اشاره خواهیم کرد:

استفاده از قطعات اورجینال به هنگام امداد رسانی کیا

در صورت ایجاد نقص فنی در قطعات خودرو، خودرو خود را به تیم امداد متخصص 021 بسپارید چرا که تیم ما از قطعات کاملا اورجینال و دارای گارانتی برای تعمیر خودرو شما استفاده خواهد کرد و با عدم استفاده از قطعات فیک و غیر اورجینال هزینه مازاد برای مشتریان رقم نخواهد زد.

تعویض قطعات آسیب دیده خودرو توسط افراد حرفه ای و متخصص

خودرو های خارجی به دلیل دارا بودن پیچدگی خاصی نسبت به خودروهای داخلی نیازمند افرادی متخصصی برای تعویض قطعات می باشد.

 حضور متخصصین ماهر با سرعت و دقت بالا در امداد کیا 021 خیال شما را از بابت مهارت در تعویض قطعات آسوده کرده و تعویض قطعات شما به ساده ترین شکل و در کوتاه ترین زمان در محل انجام خواهد شد.

صرفه جویی در هزینه و زمان مشتریان

امداد خودرو تویوتا در حال شبانه روز در نقاط مختلف سطح شهر در حال تردد است از این در صورت بروز هر گونه مشکل و نقص فنی به محض ارتباط گرفتن با امداد کیا 021 متخصصین ما از هر جای شهر در کوتاه ترین زمان خود را به محل مورد نظر شما خواهند رساند.

انجام سرویس ها دوره ای سیار متناسب با استاندارد های خودرو کیا

تیم ما در کوتاه ترین زمان برخی از سرویس های دوره ای از جمله (تعویض روغن، پنچرگیری ماشین، تعویض فیلتر هوا و فیلتر روغن و…) را به صورت سیار و در قالب امداد خودرو به شما مشتریان عزیز ارائه خواهد داد.

گارانتی قطعات در امداد کیا 021

در صورت بروز نقص فنی برای دارندگان کیا ما در امداد خودرو کیا به هنگام امداد رسانی قطعات کاملا اورجینال را به شما مشتریان عزیز ارائه کرده که شامل گارانتی نیز می شود. استفاده از قطعات غیر اورجینال گارانتی قطعات خودرو شما را باطل خواهد کرد.

تاریخچه خودرو کیا

شرکت کیا، که قبلاً با نام‌ های کیونگ سونگ صنعت دقیق و شرکت کیا موتورز شناخته می‌شد، یک شرکت خودروسازی چندملیتی کره جنوبی است که دفتر مرکزی آن در سئول، کره جنوبی قرار دارد.

 

این شرکت با فروش بیش از 2.8 میلیون دستگاه خودرو در سال 2019، پس از (شرکت مادرش) هیوندای موتور، دومین خودروساز کره جنوبی است.

 

کیا موتورز، کیا هوندا C-100 را در سال 1961 پس از سال ها تلاش مداوم برای توسعه خودروهای دو چرخ و سه چرخ به بازار عرضه کرد. پس از آن، زمانی که کیا، مزدا K-360 را در سال 1962 عرضه کرد، توانایی تولید یک خودروی سه چرخ اصلی را برای اولین بار در صنعت خودروسازی کره تضمین کرد.

 

محبوبیت بسیار زیاد K-360 به کیا این قدرت را داد تا در سال 1967 دور دوم توسعه وسایل نقلیه سه چرخ را آغاز کند و بعداً کیا مزدا T-2000 و T-600 را با موفقیت به فضا پرتاب کنیم.

خدمات و مزایا

قطعات اصلی و اورجینال برند کیا​

استفاده از قطعات اورجینال برند لکسوس در افزایش عمر مفید خودرو تاثیر بسیاری دارد. قطعات نامرغوب و غیر اصل که متاسفانه به تعداد زیاد و با قیمت های پایین عرضه می شوند باعث آسیب رساندن به سایر اجزای خودروی شما و هزینه های اضافی می گردد.

الویت تعمیر به جای تعویض قطعات

در تعمیرگاه 021، اولویت بر تعمیر قطعات است چرا که این امر باعث کاهش هزینه ها و حفظ عملکرد خودرو می شود. در صورتی که تعمیر قطعه کارساز نباشد، اقدام به تعویض قطعات می شود.

پشتیبانی 24 ساعته

امداد لکسوس 021 به صورت سیار در سطح شهر تهران به فعالیت می پردازد. این مجموعه با بهره مندی از مشاوران و کارشناسانی با حوصله، تمام سعی خود را کرده تا در تمامی ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان باشند.

تماس با متخصصین
تماس ۰۹۱۲۸۴۹۵۰۷۹
امداد خودرو کیا در تهران مرکزی

ویژگی های یک امداد خودرو حرفه ای

  • دارای بودن امداد گران متخصص و حرفه ای با ویژگی هایی از جمله دارا بودن سلامت جسمی، روانی، توانایی انجام کار های فنی سنگین و … .
  • دارای امداد گرانی با صلاحیت انجام امور فنی مربوط به خودرو و گذراندن دوره های فنی و امداد رسانی.

توصیه های ایمنی قبل از امداد رسانی

  • به هیچ عنوان در صورت جوش آوردن خودرو، آن را به یکباره خاموش نکنید.
  • در صورت روشن بودن موتور خودرو اقدم به باز کردن درب رادیاتور نکنید چرا که در این صورت خودرو نیاز به هواگیری پیدا خواهد کرد.
  • پس از بستن درب رادیاتور حتما از بسته شدن درب به طور کامل اطمینان حاصل فرمایید.
  • به هنگام پیده شدن از خودرو از ب همراه داشتن سوئیچ خودرو اطمینان حاصل فرمایید چرا که در صورت جا گذاشتن سوئیچ داخل خودرو به خصوص در خودرو هایی که مجهز به دزدگیر هستند احتمال قفل شدن خودرو وجود دارد.
  • همیشه از دارا بودن قطعاتی از جمله زاپاس، آچار چرخ، جک و… در داخل خودرو اطمینان حاصل کنید.
تعمیر موتور هیوندا

چرا باید از امداد خودرو کیا 021 استفاده کنیم؟

امداد کیا 021 به دلیل دارا بودن کادر حرفه ای و مجرب امداد به یکی از امداد خودرو های محبوب سطح شهر تهران تبدیل شده است.

 زمانی که خودرو شما نیاز به امداد داشته باشد امداد خودرو 021 تمامی خدمات را به طور کامل برای شما مشتریان عزیز پس از عیب یابی انجام خواهد داد.

سعی و هدف اصلی امداد کیا 021 در عیب یابی و رفع عیب خودرو ما در کوتاه ترین زمان و با استفاده از دستگاه دیاگ پیشرفته می باشد.

بهترین تعمیرگاه کیا در تهران

شما می توانید در صورت نقص فنی یا بروز هر گونه مشکل با امداد کیا 021 تماس گرفته تا در کوتاه ترین زمان به محل مورد نظر شما مراجعه کنیم و این اطمینان خاطر را داشته باشید که امداد خودرو کیا 021 می تواند بهترین انتخاب در شرایط سخت و حساس و در شرایط دشوار جاده ای برای شما مشتریان عزیز باشد.

امداد خودرو در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button09128495079