منوی دسته بندی

فروشگاه گیربکس هیوندای

گیربکس هیوندا

برای خرید گیربکس هیوندا و استعلام قیمت تماس بگیرید

در تمامی خودرو ها بخش های متنوعی برای انتقال قدرت وجود دارد. باید در نظر داشت که این محصولات برای استفاده در زمینه های مختلف نیز مناسب می باشند. برند های مختلف و متنوعی در بازار خودرو های خود را عرضه می کنند. از موتور تا لاستیک های یک خودرو باید دارای فناوری های روز باشند. از مهم ترین تجهیزات به کار رفته در یک خودرو گیربکس آن می باشد. یکی از برند های بسیار معتبر در دنیا هیوندای می باشد. این برند با تولیدات متنوع خود توانسته در بازار بسیار قوی باشد. برای انتخاب هریک از مدل های موجود در این برند باید به ویژگی های مختلف این محصولات توجه داشت. گیربکس هیوندای یکی از نقاط قوت این برند در تمامی دنیا می باشد. این گیربکس ها در تیپ بندی های مختلف تولید شده و دارای ویژگی های بسیار زیادی نیز می باشند.

هرچه کیفیت در این محصولات بالاتر باشد می توان راحت تر آن ها را برای خرید انتخاب کرد. از دیگر ویژگی های این برند کیفیت بالا در تولید موتور ها می باشد. برای هر مدل از تولیدات این برند می توان ویژگی های بسیار زیادی را در قسمت های مختلف مشاهده کرد. قطعا گیربکس ها باید دارای کیفیت بالای ساختاری باشند. این محصولات می توانند بهترین بازدهی را در خودرو ها به وجود بیاورند. بادهی در یک خودرو به صورت معمول کم می باشد. با استفاده از گیربکس های قوی می توان حداکثر مقدار انرژی را انتقال داده و از تلفات موجود نیز جلوگیری کرد.

گیربکس هیوندای نیز یکی از بهترین مدل های موجود در بین تمامی برند ها می باشد. این برند با داشتن مدل های مختلف گیربکس توانسته به راحتی بهترین ویژگی ها به وجود بیاورد. سیستم انتقال قدرت در تمامی محصولات باید به شکلی تعبیه شده باشد که بتوان به راحتی از آن استفاده کرد. امروزه نمونه های اتوماتیک بسیار جذاب و کاربردی می باشند. دقت کار در این مدل ها بسیار بالا بوده و می توان بهترین کیفیت را نیز مشاهده کرد.

 

مشکلات رایج در گیربکس خودرو

 انتقال نادرست دنده

 اگر گیربکس صوت‌های غیر منتظره، حرکات نادرست و وجود لرزش‌های فعال نماید، تعمیرات لازم است تا تداوم کار گیربکس خطرناک و غیر عملی نشود.

 

 نشت روغن

 دلیل نشت روغن می‌تواند جایگاه ناسالم راهروها و سیل نبودن روغن باشد. از طرفی روشن شدن چراغ چک باکس فرصت مناسبی است تا با تکمیل بسته بندی روغن کار انجام شود.

 

انواع سیستم گیربکس هیوندای

قطعات یکی از مهم ترین نکات در مورد گیربکس هیوندای سیستم به کار رفته در آن می باشد. برای مدل های مختلف می توان ویژگی های بسیار زیادی را مشاهده کرد. دسته بندی در این سیستم ها باعث شده است تا بتوان بهترین نمونه را در اختیار داشت. قطعا با استفاده از یک سیستم قوی، رانندگی نرم تر و راحت تری را تجربه خواهید کرد. هریک از تیپ های موجود در این برند دارای گیربکس مخصوص به خود می باشند. قطعا کیفیت در گیربکس ها به قطعات و تجهیزات به کار رفته در آن ها نیز مربوط می باشد. از دیگر موارد مهم در گیربکس هیوندای هماهنگی میان قسمت های مختلف می باشد. این گیربکس ها با موتور خودرو به خوبی تناسب دارند. می توانید بهترین بازدهی را از این محصولات در اختیار داشته باشید.

فناوری های جدید به کار گرفته شده در گیربکس هیوندای را می توان در دسته بندی های مختلف مورد بررسی قرار داد. فناوری ASC از جدید ترین تکنولوژی های موجود در خودرو های این شرکت می باشد. گیربکس 6 دنده اتوماتیک این شرکت با استفاده از این فناوری بالاترین بازدهی را دارد. برای اینکه کمترین شوک به راننده و سرنشینان در هنگام تعویض دنده وارد شود از یک موتور در گیربکس استفاده می کنند. این مدل از گیربکس امروزه برای انواع خودرو های هیبریدی نیز به کار می رود. CVT را می توان به عنوان یکی دیگر از فناوری های موجود در نظر داشت. راندمان بالا در این محصولات را می توان به شکل های مختلف در اختیار داشت.

اصلاح پاسخ دهی به فرمان های مختلف در این مدل از گیربکس هیوندای باعث شده است تا رانندگی لذت بخش تر باشد. از دیگر فناوری های به کار رفته در گیربکس هیوندای می توان به DCT اشاره کرد. این محصولات با داشتن ویژگی های متنوع هر دو مدل دستی و اتوماتیک می توانند بهترین کارایی را داشته باشند. در این مدل از گیربکس یک محرک را قرار داده اند تا فرآیند تعویض دنده بسیار سریع تر و راحت تر انجام شود. این مدل از ساختار در تعویض دنده می تواند طول عمر بالایی را برای گیربکس هیوندای به وجود بیاورد.

تعمیر گیربکس هیوندای

در تمامی مدل های خودرو ها می توان خرابی های متعددی را مشاهده کرد. این محصولات به مرور زمان دچار خرابی هایی می شوند. برای اینکه طول عمر گیربکس ها را افزایش دهید باید به برخی از ویژگی های موجود نیز توجه داشته باشید. گیربکس هیوندای با داشتن قابلیت های بسیار زیاد خود توانسته به راحتی بهترین ویژگی ها را نیز داشته باشد. باید در نظر داشت که این مدل از گیربکس ها بسیار پیچیده می باشند. برای تعمیر یا تعویض و یا خرید گیربکس هیوندای باید از افراد و مجموعه های متخصص کمک گرفت. از متداول ترین عیب های گیربکس ها می توان به موارد زیر اشاره کرده و هریک را به صورت جداگانه ای شرح داد.

  • روغن ریزی: از متداول ترین مشکلات موجود در انواع گیربکس ها این عیب می باشد. این مشکل بر اثر عوامل بسیار زیادی اتفاق افتاده و می توان با کمک گرفتن از افراد متخصص آن ها را رفع کرد. باید توجه داشت که این روغن ریزی ها باید در کمترین زمان ممکن رفع شوند. کم شدن روغن باعث ایجاد آسیب های دیگر به گیربکس خواهد شد.
 
  • خرابی سنسور ها: یکی از مشکلات به وجود آمده در گیربکس های دستی و اتوماتیک خراب شدن سنسور ها می باشد. این سنسور ها به خوبی می توانند وضعیت گیربکس را کنترل کنند. دقت کار این قطعات باید بسیار بالا باشد. به مرور زمان ممکن است که این مشکلات به صورت گسترده ای افزایش پیدا کنند.
 
  • خرابی فیلتر: یکی از مشکلات معمول در این محصولات خرابی فیلتر روغن می باشد. درصورتی که به موقع فیلتر های خود را تعویض نکنید ممکن است روغن به خوبی به تمامی قسمت های گیربکس نرسد. این مشکل را می توان در مدل های مختلف به صورت گسترده ای مشاهده کرد.
 

یک سوال که در زهن افراد دارای گیربکس صنعتی می چرخد این بوده، چه کارهایی باید انجام دهیم تا بتوانیم طول عمر گیربکس خودرو خود را افزایش دهیم؟ در ادامه با چند نکته روبه رو می شوید که با انجام دادن این کارها به نتیجه دلخواه خود می رسید.

چند نمونه از نکاتی که بسیار ساده هستند و رعایت کردن آن ها باعث افزایش طول عمر گیربکس می شود عبارت اند از:

 

  1. زمان استفاده

گیربکس خود را بررسی کنید که طبق مشخصات مکانیکی و حرارتی سازنده کار می کند، در بسیاری از مواقع، گیربکس ها خیلی بیشتر از چیزی که در مشخصات طراحی و نام خود وجود دارد مورد استفاد قرار می گیرد استفاده کردن بیش از حد گیربکس ها باعث کاهش دادن طول عمر آن می شود.

 

  1. داشتن روغن کاری مناسب سیستم:

قبل از نصب کردن گیربکس ها باید آن را با روان کننده و روغن مناسبی که سازنده برای آن گیربکس مشخص کرده پر کنید. برای گیربکس هایی که نصب شده است باید به صورت عمودی روغن به مقدار لازم بریزیم

 

  1. گرد و غبار

تا جایی که ممکن است از ورود گرد و غبار و آلودگی به محیط کار گیربکس جلوگیری کنید.

 

  1. تمیز کاری

قبل از اینکه گیربکس و موتور را متصل کنید سطوح قطعات بین موتور و گیربکس را تمیز کنید.

 

  1. سرویس دوره ای

گیربکس شما اگر به طور منظم سرویس شود می تواند تا 30000مایل یعنی 48270کیلومتر دوام بیارد. گیربکس ها می توانند در فاصله 100000یعنی 160900کیلومتر خراب شود به این معنی است که اگر شما می خواهید حدود10تا15000 در سال رانندگی کنید گیربکس در عرض هفت سال خراب و از کار میافتد . برای طول عمر بالای گیربکس خود باید آن را هر دوسال یک بار سرویس کنید.

 

  1. زمانی که بار زیادی در خودرو دارید با دنده سنگین رانندگی کنید.

خب مسلما نکاتی که گفته شد به گیربکس شما کمک می کند تا عمر مفید بیشتری داشته باشد و خودرو اتوماتیک شما نحوه بهتری فعالیت کند با این نکته را بدانید که رانندگی کردن استاندارد و اصولی تاثیر بسیار زیادی بر افزایش طول عمر گیربکس خودرو شما می شود.

 

جمع بندی

در آخر باید بیان کرد که گیربکس هیوندای باید در بهترین حالت خود کار کند. هرچه کیفیت در تعمیرات بالاتر باشد می توان بازدهی بالاتری را نیز مشاهده کرد. این محصولات باید به صورت دوره ای سرویس شوند. در صورتی که از سرویس های دوره ای به خوبی استفاده کنید می توانید بالاترین بازدهی و کمترین خرابی را در اختیار داشته باشید.

Call Now Button09128495079