منوی دسته بندی

تعمیر گیربکس هیوندای

تعمیر-گیربکس-هیوندای

تعمیر گیربکس هیوندای با بروزترین دستگاه های شرکت هیوندای کره زیر نظر مهندسین شرکت جهت رفع و عیب یابی کامل گیربکس در کمترین زمان ممکن و با بهترین قیمت .

تعمیر گیربکس اتوماتیک با تعمیر گیربکس دنده ای متقاوت است آن نیز به دلیل ماهیتی که دارد بوده. و برای رفع این مشکلات نیاز به دانش تخصصی بالایی است. زیرا تعمیر گیربکس اتوماتیک نسبت به دنده ای از حساسیت بیشتری بر خوردار بوده و اگر به درستی انجام نشود یک هزینه اضافه روی دست شما قرار گرفته.

گاز های هرزی که داده می شود، قرار گرفتن در حالت های اضطراری، تعویض های بدون ملاحظه دنده تمام این مورد از جمله موارد شایع گیربکس اتوماتیک بوده.

لازم به ذکر است که تعویض گیربکس اتوماتیک در تهران نیاز به فرد خبره و کارآزموده دارد، در غیر این صورت احتمال صد در صد آن است که به قسمت های دیگر گیرکس آسیب جدی برساند.

“تعمیر گیربکس هیوندای” خودرو به عنوان به وسیله ای مکانیکی از اجزای مختلفی تشکیل شده که هماهنگی و ارتباط این قطعات در کنار یکدیگر باعث عملکرد مناسب و حرکت خودرو می شود. سیستم انتقال دهنده خودرو شامل سه بخش کلاچ، جعبه دنده و دیفرانسیل است که در این میان گیربکس اصلی ترین بخش این سیستم محسوب می شود؛ پس بروز هرگونه ایراد و نقص در آن، حرکت خودرو را با مشکل مواجه می کند.

تعمیر این قطعه حساس مانند تعمیر موتور هیوندای نیاز به تخصص و دانش فنی بالایی داشته و توجه به حفظ سلامت و عملکرد مناسب آن یکی از اولویت ‌های نگهداری خودرو است. در صورتی که در گیربکس خود مشکلی به وجود آمده پیشنهاد می شود خودروی خود را جهت تعمیرات تخصصی و اساسی گیربکس به تعمیر هیوندای 021 بسپارید.

تعمیر هیوندای 021 یکی از مراکز تخصصی تعمیر خودروهای هیوندای است که با در اختیار داشتن کادری مجرب و آموزش دیده خدمات متنوعی را با بالاترین کیفیت و با نازل ترین قیمت ارائه می دهد.

تعمیر گیربکس اتوماتیک

گیربکس چیست؟

گیربکس قطعه ای مکانیکی است که برای افزایش گشتاور خروجی یا تغییر سرعت موتور استفاده می شود. در واقع با استفاده از گیربکس می توان بدون بالا بردن دور موتور به سرعت دلخواه رسید. کنترل سرعت، پیشگیری از سرعت های ناخواسته، تنظیم جهت حرکت خودرو و… از وظایف گیربکس خودرو است. گیربکس از قطعاتی متصل به هم تشکیل شده که عملکردشان به یکدیگر وابسته است. به طور کلی گیربکس ها به سه دسته گیربکس های دستی، نیمه خودکار و خودکار تقسیم می شوند.

 

ویژگی تعمیرکاران 021

  • مهارت و دانش فنی بالا
  • همگام با تکنولوژی روز دنیا
  • مسئولیت پذیری
  • رعایت ایمنی در کار
  • توانایی شناسایی و برطرف کردن سریع مشکل

علائم خرابی گیربکس

علائم بسیاری نشان دهنده این است که گیربکس هیوندای شما نیاز به تعمیر دارد. درصورت مشاهده هر یک از موارد پیشنهاد می شود در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تعمیر گیربکس اقدام کنید. این علائم شامل:

 

نشتی روغن گیربکس

یکی از موارد مهمی که نشان دهنده خرابی گیربکس است نشتی روغن می باشد که در صورت بی توجهی به آن آسیب های شدیدی به خودرو وارد شده و هزینه ی تعمیر گیربکس چندین برابر افزایش پیدا می کند.

 

 

در صورتی که زیر خودرو خود مایع قرمز رنگی را مشاهده کردید به احتمال زیاد دچار نشتی گیربکس شده اید. در صورت مشاهده نشتی به تعمیرگاهی متخصص مراجعه کنید تا مشکل را عیب یابی و رفع کنند.

 

روشن شدن چراغ هشدار دهنده

روشن شدن چراغ چک خودرو همواره نشان دهنده مشکلات متعددی در خودروی شما می باشد اما اولین چیزی که باید بررسی شود گیربکس است. گیربکس حاوی حسگرهایی است که می تواند شرایط غیرعادی را در خودروی شما تشخیص داده و به صورت سیگنال‌ هایی به کامپیوتر خودرویتان ارسال کنند. پس از آن چراغ چک خودرو روشن خواهد شد و مشکل به وجود آمده را گزارش می دهد.

 

سر و صدای غیر عادی در خودرو

در صورتی که در هنگام رانندگی یا در حالت خلاص صدایی عجیب و ناهنجاری را احساس کردید احتمالا  گیربکس خودروی شما دچار مشکل شده است. اگر این صدا نادیده گرفته شود گیربکس خرابی های زیادی را در خودروی شما به بار می آورد و هزینه های سنگینی را برای تعمیر آن متحمل خواهید شد.

 

بوی سوختگی در خودرو

بوی سوختگی در خودرو نشان دهنده مشکلات متعددی می باشد اما در بسیاری از موارد مشکل از گیربکس است. یکی از دلایل احساس بوی سوختگی داغ‌ شدن بیش ‌از حد روغن گیربکس می باشد. بهتر است به صورت دوره ای سطح روغن گیربکس را بررسی کنید چراکه این مشکل ناشی از کم شدن یا نشتی روغن است.

 

خارج شدن دنده از جای خود

اگر در هنگام رانندگی دنده از جای خود خارج شده و یا اینکه کشش خود را از دست دهد احتمالا گیربکس خودرو دچار نقصی شده است که از لحاظ ایمنی خطرات و عواقب زیادی دارد و جهت پیشگیری از آن باید گاز بدهید. همچنین برای رفع کامل این مشکل باید به یک تعمیرگاه متخصص و مطمئن مراجعه کنید

 

.

کاهش قدرت موتور

در صورتی که موتور عملکرد مناسبی داشته اما خودرو از قدرت کافی برخوردار نباشد، احتمالا در گیربکس مشکلی به وجود آمده است. این مشکل ممکن است به علت نشتی روغن گیربکس یا داغ شدن بیش از حد آن باشد که برای رفع آن باید به تعمیرگاه مراجعه کنید.

در صورت مشاهده تمامی این موارد در گیربکس خودروی هیوندای بلافاصله به تعمیرگاهی مطمئن و مجرب مراجعه کنید تا مشکل به وجود آمده را را عیب یابی و برطرف کنند.

تعمیر اساسی گیربکس هیوندای

تعمیر گیربکس اتوماتیک یکی از خدمات اصلی تعمیرگاه هیوندای 021 می باشد. گیربکس ها نقش مهمی در جهت کارایی و عملکرد بهینه و مطمئن خودرو ایفا می کنند؛ به همین علت تعمیر آن ها امری حساس است که نیاز به تخصص و دانش فنی بالایی دارد.

گیربکس های هیوندای نسبت به سایر خودروهای خارجی از کیفیت و دوام بالایی برخوردار هستند. در صورت مراجعه به مرکزی نامناسب یا عدم رعایت نکات فنی توسط تعمیرکار در تعمیر گیربکس، هزینه های سنگین و خسارات فنی جبران ناپذیری را متحمل خواهید شد.

 

 


مرکز تخصصی تعمیر هیوندای 021 با بهره مندی از تعمیرکارانی متخصص و ماهر، تجهیزات استاندارد و به کارگیری فناوری های به روز دنیا، خدمات باکیفیتی را با مناسب ترین قیمت در زمینه عیب یابی، بررسی و تعمیر انواع گیربکس های اتوماتیک هیوندای در سطح شهر تهران به شما عزیزان ارائه می دهد.

مجموعه حرفه ای ما نه تنها در تعمیر گیربکس هیوندای بلکه در تعمیر انواع خودروهای هیوندای، تعمیر موتور هیوندای، عاملیت مجاز هیوندای، صافکاری و نقاشی و همچنین امداد هیوندای تخصص داشته و آماده خدمت رسانی می باشند.

 

سرویس دوره ای گیربکس هیوندای

همانطور که اشاره شد گیربکس یکی از بخش های اساسی و حیاتی است که در طول عمر خودرو نقشی مهمی را ایفا می کند. اگر تعویض روغن، فیلتر و سرویس های دوره ای گیربکس های هیوندای، سر وقت انجام شود، طول عمر گیربکس و همچنین خودرو افزایش می یابد. مرکز تخصصی هیوندای 021 با انجام سرویس های دوره ای از وارد شدن خسارت های سنگین به گیربکس خودروی شما جلوگیری می کند.

‫133 نظر

  • پارسا گفت:

    سلام من خدمات شما رو دومین باره تجربه میکنم و هر بار بیشتر باورم میشه شما و مجموعتون بی رقیبین خواستم از این طریق هم تشکری کرده باشم هم پیشنهاد بدم به سایر دوستان که برای یکبار که شده خدمات شما رو تجربه کنن .

  • وحید بهمنیار گفت:

    سایت بسیار جامعی دارین همیشه دنبال سایتی بودم که بتونم آموخته ها و دانش و تجربمو از این حرفه ارتقا بدم که خوشبختانه به لطف شما و مطالب ارزنده ای که میذارین دارم به این هدف والا میرسم … منتظر مطالب بعدیتون خواهم موند … با تشکر.

  • سارانی گفت:

    سلام. اطلاعات تعمیراتی که داخل این مقاله نوشتید خیلی خوب بود من به این اطلاعات خیلی نیاز داشتم و بهم کمک کرد.

  • Kazemi گفت:

    من سومین باره از خدماتتون استفاده میکنم بهم ثابت شد که از لحاظ کیفیت انجام کار واقعا نظیر ندارین خواستم از این طریق یه تشکر ویژه ازتون داشته باشم و شما رو هم به بقیه دوستان معرفی کنم و تجربه خودم رو از استفاده از خدماتتون با بقیه به اشتراک بذارم.

  • Soheil گفت:

    سلام
    مقالات سایت تون بسیار جامع و کامل هست و واقعا برام مفید و کاربردی بود اولین بارم بود که مطالب سایت تون رو مطالعه میکردم و واقعا عالی بود
    منتظر مقالات بعدی تون هستم.

  • نیما گفت:

    سلام و عرض ادب. شما به صورت تلفنی هم مشاوره میدین من میخواستم اطلاعات بیشتری در این خصوص بدست بیارم و باهاتون تماس بگیرم.

  • عماد رضایی گفت:

    در کل سایت بسیار خوبی از لحاظ محتوا و گستردگی مطالب دارین خوشحالم که با همچین سایتی آشنا شدم مطالبی که میذارین خیلی در پروسه مطالعاتیم در این زمینه کمک میکنه ‌… منتظر مطالب بعدیتون می مونم آرزوی موفقیت دارم برای شما و مجموعتون.

  • behzad گفت:

    واقعا خسته نباشید ممنون از پشتیبانی این سایت خیلی بهم کمک کردن و واقعا مطالبی که بهم گفتن مفید بود ممنون

  • Mahdy گفت:

    سلام
    مقالات سایت تون واقعا عالیه و دانش و اگاهی رو بالا میبره و کمک کننده هست بسیار عالی و مفید کاربردی بود سپاس از شما

  • علی نادری گفت:

    سلام ساعت کاری شما از چه ساعاتی هست و در هر ساعت شبانه روز میشه برای صحبت با متخصصین شما تماس گرفت ؟

  • صادق عزیزی گفت:

    واقعا دست مریزاد تعمیرکاران خیلی خوبی دارید قشنگ عیب ماشین رو متوجه میشن و نیازی نیست کلی هزینه کنیم و تعمیرکار ببریم چند جا رو‌باز کنن تا اینکه تازه بفهمن عیب کار کجاست

  • علی گفت:

    من خدماتتون رو تجربه کردم واقعا حرف ندارین من جاهای زیادی رو تو این دو سال اخیر تجربه کردم ولی به کیفیت کار شما واقعا ندیدم امیدوارم این رویه رو ادامه بدین و به بالاترین سطح مهارت در کارتون برسین که ما هم بتونیم از این امتیاز در جهت اعتلای کارمون استفاده بهینه بکنیم … موفق و موید باشین.

  • Samiar گفت:

    سلام وقت بخیر
    خواستم تشکر بکنم از شما هم بخاطر این مقالات خوبتون که واقعا به کارم اومد و مفید بود و هم از پشتیبانی که خیلی کمکم کردن ممنون ازتون خسته نباشید

  • Milad گفت:

    به مقالات و مطالبی که نوی سایتتون اپلود کردین واقعا نیاز داشتم و نمیدونم چطور بگم که خیلی کمکم کرد و کارم رو راه انداخت
    کسب کارتون پر برکت

  • محمدصادق باقرخانی گفت:

    سلام بنده ساکن تهران هستم خواستم بپرسم در هر ساعت شبانه روز که نیاز باشه و تماس بگیریم میتونیم از خدمات شما استفاده کنیم ؟

  • نیما کیانی گفت:

    من توی چند روزی که تهران بودم از خدمات شما استفاده کردم و واقعا راضی بودم فقط کاش همچین برنامه ای در همه ی شهرها هم وجود داشته باشه

    • علیرضا گفت:

      سلام عرض ادب
      مقالات و مطالب سایت تون بسیار عالی بود
      میخواستم بببینم روشن شدن چراغ هشدار دهنده نشون دهنده چی میتونه باشه؟

  • مسلم جواهری گفت:

    سلام خواستم بپرسم اگر نیاز به قطعه ای داشته باشیم خودتون هم موجود دارید یا فقط تعمیرات انجام میشه ؟

  • علی پناهی گفت:

    خسته نباشید اگر شعبه های دیگه ای در سطح شهر تهران دارید لطفاً برامون بزارید چون فقط دیدم آدرس شعبه یک رو گذاشتید اینجا

  • صابر امیری مقدم گفت:

    سلام امکان مشاوره حضوری با کارشناساتون وجود داره ؟ یا کلا ارتباط با شما از طریق تماس تلفنی هستش ؟ با توجه به برآیند کلی سایت، متوجه شدم که شما و مجموعتون حرفه ای عمل میکنین و صد البته ارزش اعتماد کردن و هزینه کردن رو حتما دارین … ممنون از شما … منتظر جواب می مونم تشکر.

  • هادی عقیلی گفت:

    سلام خواستم بدونم درهر ساعتی از شبانه روز میتونیم برای گرفتن خدمات از شما تماس بگیریم یا ساعت خاصی دارید ؟

  • یونس جادری گفت:

    سلام از نحوه برخورد کارشناس های شما واقعا راضی بودم و بسیار با حوصله و بامهارت کافی مشکل خودروی من رو حل کردن

  • امیر رضا گفت:

    سلام خسته نباشید
    میشه بگید تعویض گیربکس دنده ای و اتوماتیک چه فرقی دارن من به مشکل خوردم…
    سپاس

  • ساسان گفت:

    سلام و عرض ادب
    سپاس بیکران از مقالات کاربردی و مفید بارگزاری شده در سایت تون
    پشتیبانی تون 24 ساعته هست؟

  • محسن گفت:

    سلام با توجه به مجموع برآیند سایتتون نشون میدین که تجارب ارزشمندی در اختیار دارین و میشه با خیال راحت کار رو به شما سپرد فقط سوالم اینه آیا چنانچه در ساعات غیرمتعارف نیاز به خدماتتون داشتیم امکان انجام کار براتون مقدوره ؟ یا فقط تایم های مشخصی خدمات ارائه میدین ؟

  • امیر گفت:

    سلام
    من اولین بارم بود از خدمات تون استفاده می کردم و واقعا خیلی راضی بودم خواستم تشکر بکنم ازتون و واقعا مقالات سایت تون عالی هست
    خداقوت

  • حبیب رضایی گفت:

    سلام این شماره تماسی که قرار دادین شبانه روزی هست یا فقط در طول روز میشه تماس گرفت ؟

  • پدرام غریوی گفت:

    باتوجه به هزینه ی مناسب که در نظر میگیرید واقعا خدماتی که گرفتم راضی بودم و مشاورین شما بسیار خوب من رو راهنمایی کردن

  • علی گفت:

    سلام
    اینکه دنده حالت خودشو از دست بده و از جاش در اومده باشه نشون دهنده چیه؟
    ممنون میشم بگید

  • یاسین احمدی گفت:

    سلام سایت شما رو یکی از دوستام بهم معرفی کرد سه روز پیش مساله ای برام پیش اومد که با بخش کارشناساتون تماس گرفتم و مشکلم حل شد از اینهمه دقت و وقت شناسی و برخورد مناسب به وجد اومدم اینکار شما باعث شد من سایت شما رو مرجع قرار بدم برای خودم و به دیگران هم معرفی کنم خدماتتون رو … آرزوی موفقیت روزافزون دارم براتون.

  • علی مصفا گفت:

    سلام معرفی کاملی بود از چگونگی انجام خدمات حرفه ایتون و من به هین باور رسیدم که این روزا نباید به هر جایی اعتماد کرد من دو بار در شرایط اضطراری قرار گرفتم و هر دو بار شما و خدماتتون رو از نزدیک تجربه کردم خداییش بینظیرین خواستم تجربه استفاده از خدماتتون رو با دیگران شیر کنم موفق و موید باشین.

  • رضا جعفری گفت:

    سلام اگر ماشین توی مسیر خاموش بشه شما ماشین برای حمل هم دارید و میتونید این کار رو انجام بدین ؟

  • فرهمند گفت:

    سلام من چند روزه احساس میکنم از ماشینم بوی سوختگی میاد و نگرانم کرده بنظرتون مشکل از چیه؟
    سپاس

  • فرهاد گفت:

    عرض ادب
    بی مقدمه باید عرض کنم که بی رقیب هستین در کل کشور بهترین مکانیک هارو دارین واقعا راضی بودم از کار تون خدا قوت

  • Moradi گفت:

    سلام وقت بخیر
    مجموعه شما عالیه خیلی تعریف تونو شنیدم
    میخواستم ببینم فقط در بخش تعمیرات گیربکس سرویس و خدمات دارید؟

  • بیات گفت:

    مقالات بسیار بسیار عالی بارگزاری کردین واقعا نظیرش رو جایی ندیده و نخونده بودم قطعا برای هر تعمیر کاری لازمه که یک بار این مطالب رو بخونه

  • کسرا گفت:

    مجموعه کاملا قوی و فوق العاده ای دارین
    بنظرم بهترین تعمیر کاران خودرو رو تو مجموعه هیوندا 021 دیدم واقعا عالی

  • صدرا عالی پور گفت:

    چقدر جای همچین خدماتی توی همه ی شهرستان ها خالی هست کاش شعبه های مختلف در سراسر کشور هم ایجاد کنید

    • Nima Karimi گفت:

      بوی سوختگی عجیبی تو خودروم بود که مدتها هم خودم و هم بقیه رو آزار میداد ولی منشاشش برام پیدا نشد تا اینکه با مجموعه شما آشنا شدم و کارشناسانتون بعد از بررسی کامل به اصل مشکل پی بردن و این مورد رو برام برطرف کردن بسیار عالیه عملکردتون منو قانع کرد که تمام کارهای از این دست رو به شما بسپارم خدا حفظتون کنه پیشنهاد میدم به همه برای یکبار هم شده خدمات شما رو تجربه کنن از نزدیک.

  • علیرضا مجاهدی گفت:

    فکر نمی‌کردم انقدر تعمیرکاران ماهری داشته باشید خیلی خوب ماشین من رو عیب یابی کردن

  • داریوش عطایی گفت:

    سلام خواستم بدونم خدمات شما فقط معطوف به خوده شهر تهران هست ؟ یا شهرستان های استان تهران هم شامل میشه ؟

  • همایون گفت:

    مطلب خوبی گذاشتین … موضوع رو بخوبی پوشش داده … از زوایای مختلفی بررسی شده … اما بااین وجود، یکی دو مورد ابهام دارم در این خصوص به چه طریقی میتونم باهاتون در میان بذارم ؟ ممنون از حسن توجهتون.

  • میلاد گفت:

    سلام
    فکر میکنم ماشینم قدرت موتورش اومده پایین و به خوبی نمیشه کنترلش کرد راه حلی دارین؟

  • Shahab گفت:

    سلام به نظرتون سرویس خودرو هر چند ماه باید باشه؟
    مجموعه تون یه مجموعه قوی و حرفه ای هست واقعا دست مریزاد

  • جواد فاضلی گفت:

    سلام ماشینم سروصدا داره میخواستم پیش تعمیرکاران شما بیارم باید قبلش هماهنگی کنم از طریق شماره تماسی که گذاشتید؟

  • منصور مرادیان گفت:

    به نسبت خدماتی که انجام میدین واقعا قیمت هاتون پایین هست و از این بابت واقعا راضی بودم

  • پدرام مختاری گفت:

    سلام لوازماتی که دارید برای فروش رو باید حضوری خریداری کرد یا میشه به صورت غیرحضوری هم سفارش داد ؟

  • طاهر سخراوی گفت:

    تا الان هر محصول و‌خدماتی که از شما گرفتم را راضی بودم و واقعا همه چیز هم قیمت مناسبی داشت و هم کیفیتشون خوب بود

  • میلاد معظمی گفت:

    استفاده از خدماتتون رو به همه توصیه میکنم … شما و مجموعتون آمیزه ای از مهارت و تخصص و اخلاق حرفه ای هستین اینو با توجه به سه بار مراجعه به شما میگم کارتون حرف نداره امیدوارم همیشه برقرار باشین.

  • Bahram گفت:

    این مجموعه واقعا یک مجموعه کامل و بی نظیر برای خودرو های هیوندا است دستگاه هایی که تو این مجموعه استفاده میشه زیر نظر مهندسین کره هست
    اگه عجله داشته باشید هم در کمترین زمان مشکل خودرو شما رو عیب یابی میکنن واقعا عالی

  • Morteza گفت:

    سلام ساعات کاری تون از 9 تا 20 هست درسته؟
    و اینکه روزهای تعطیل و اخر هفته خدمات دارین؟

  • Bayati گفت:

    گیربکس یکی از مهم ترین اجزای یه ماشینه که عملکرد اون یکی از حیاتی ترین موارد در هنگام رانندگی هست
    تعمیر گیربکس هم نیازمند یک تعمیر کار فوق العاده خبره و کاربلد هست این مجموعه واقعا یک مجموعه عالی هست و با خیالت راحت خودرو تون رو میتونین بهشون بسپرید من واقعا ممنونم و خیلی راضی بودم

  • سعید خانی گفت:

    ماشینم مدتی هست که صدا میده میتونم تماس بگیرم کارشناس های شما بیان یا باید ماشینم رو حضوری بیارم ؟

  • سالار عبدی گفت:

    خیلی از رفتار و برخورد کارشناس های شما خوشم اومد بسیار محترمانه و حرفه ای رفتار کردن

  • مسعود صفت پور گفت:

    از میزان نوبت دهی و خدمات راضی بودم فقط کاش شعبه های بیشتری در سطح شهر تهران داشته باشید

  • آزاده مکوندی گفت:

    ماشینم که خراب شد و تماس گرفتم خیلی سریع به محل رسیدن و سرعت عمل شون خیلی خوب بود

  • حسینی گفت:

    تعمیرگاه بسیار مجهزی دارین و من این سعادت رو داشتم که دو سه باری از نزدیک عملکردتون رو تجربه کنم بدون هیچ اغراقی شما نسبت به بقیه جاهایی که من در یکسال اخیر مراجعه کردم حرفه ای تر هستین خواستم تجربه استفاده از خدماتتون رو با بقیه دوستان به اشتراک بذارم تشکر.

  • احمد بهاری گفت:

    اگر به صورت دوره ای بخوایم بیایم سمتتون باید از قبل نوبتی بگیریم ؟؛چون من می‌خوام ماشینم زیر نظر خودتون باشه

  • حجت کیانی گفت:

    ممنون از خدمات شما…. وسایل های یدکی که شما برای فروش دارید دارای ضمانت هستن ؟

  • Kamali گفت:

    شما و مجموعتون رو من سه چهار بار خدماتتون رو از نزدیک دریافت کردم شما استاد تمام پیدا کردن ریشه مشکل هستین و نکته مهمی که باید بهش اشاره کنم و بایدم بقیه بدونن اینه که هزینه اضافی رو دست مشتری نمیذارین و این بارزترین ویژگی اخلاق حرفه ای شماست پیشنهاد استفاده از خدمات شما رو به همه میدم..

  • منصور فاتحی گفت:

    من هر بار که ماشینم نیاز به لوازمات داشت و از خودتون گرفتم کاملا رضایتم جلب شد و راضی کننده بود

  • احسان نجفیان گفت:

    واقعا میگم هر موقع که ماشینم ایرادی پیدا کنه و جایی نتونن برام عیب یابی کنن میارم پیش تعمیرکاران خودتون و خیلی سریع متوجه عیب ماشینم میشن

  • نادر گفت:

    من سومین باره به شما مراجعه میکنم هر بار راضی میام بیرون مهم حس اعتمادی هستش که در مراجعینتون ایجاد میکنین این بزرگترین امتیاز مجموعه شما از دید منه به نظرم شما از هر لحاظ صلاحیت فنی انجام کار رو دارین پیشنهاد میکنم برای یکبار هم که شده دوستان خدمات شما رو از نزدیک دریافت کنن.

  • فرید نعمتی گفت:

    تکنولوژی توی کار خیلی مهم هست و واقعا دیدم که توی تعمیر ماشینم همه دستگاه ها و ابزارها که به کار برده شد به روز بودن

  • حسین حیاتی گفت:

    فکر نمی‌کردم انقدر این خدماتتون شناخته شده باشه و زمانی که اومدم دیدم چقدر مشتری هست و همگی آشنا با شما هستند

  • قاسم علی زاده گفت:

    سلام اگه ماشین توی راه خاموش بشه هم شما میتونید مراجعه کنید و برای حمل و نقل ماشین دارید خودتون ؟

  • حسام امیریان گفت:

    من پریروز مسیرم به تعمیرگاه شما افتاد البته اتفاقی نبود و در واقع از بازخورد مثبتی که کاربرانتون از مراجعه حضوری و استفاده از خدماتتون دریافت کرده بودن منو ترغیب کرد که حتما از نزدیک خدماتتون رو تجربه کنم و باید بگم این اتفاق افتاد و من کاملا راضی بودم و نتیجه همانی شد که انتظار داشتم … واقعا کارتون حرف نداره خسته نباشید میگم به همتون.

  • Ahmadi گفت:

    من قبل مراجعه به شما یکی دو جا رفتم ولی نتونستن مشکل اصلی رو تشخیص بدن و هر دو بار هزینه ام هدر رفت ولی با یکبار مراجعه هم مشکلم حل شد هم اینکه بهم ثابت شد در تخصص شما حرف اول و آخر رو میزنین و جدا از تمام اینا اخلاق حرفه ای برخورد با مشتری رو هم دارین که این برای من بسیار مهم بود در مجموع شما حرف ندارین.

  • جواد حبیبی گفت:

    بسیار از سرعت عمل شما راضی بودم چون زمانی که تماس گرفتم خیلی زود تعمیرکاران شما خودشون رو رسوندن

  • مسعود فرخی گفت:

    کاش آدرس تمام شعبه هاتون رو توی سایت بزارید تا زمانی که می‌خوایم مراجعه کنیم بدونیم کدومش به ما نزدیک تر هست

  • بهمن تمیمی گفت:

    سلام یک سوال داشتم هر شعبه ای که مراجعه کنیم کیفیت تعمیرکاران و لوازمات یدکی شما به یه شکل هست ؟

  • فاضل جهرمی گفت:

    از بابت خدماتی که از شما گرفتم واقعا مبلغ کمی ازم خواستن به نسبت تعمیرکاران بیرون و برام به صرفه شد

  • حبیب خسروانی گفت:

    سلام آیا به غیر از گیربکس لوازمات دیگه هم جهت فروش موجود دارید ؟ چون تعریف لوازم های یدکی شما رو زیاد شنیدم

  • مهدی ثابتی گفت:

    واقعا تبریک میگم تعمیرکاران زبده و حرفه ای دارید که تشخیص شون برای عیب یابی ماشین حرف نداره واقعا

  • نیما هاشمی پور گفت:

    سلام شما فروش لوازم یدکی به صورت جداگانه هم دارید یا فقط در صورت تعمیر پیش خودتون میشه از لوازم های یدکی تون خریداری کرد ؟

  • کاوه تهامی گفت:

    با شماره تماسی که اینجا گذاشتین تماس گرفتم و بسیار با حوصله جوابگو بودن و از پشتیبانی خوب شما لذت بردم

  • مینو طاهری گفت:

    سلام خواستم بپرسم واتساپ هم جهت راهنمایی و مشاوره میشه پیام داد یا نوبت گرفت جهت مراجعه حضوری ؟

  • احسان جرفی گفت:

    تنها جایی که میدونم میتونم همه چیز رو اصل گیر بیارم فروشگاه شماست و واقعا با خیال راحت همیشه خرید میکنم

  • محمدرضا صادقی گفت:

    همه ی لوازماتی که تا الان ازتون خریدم همه درجه یک بودن حتی بعدا برای تعمیر که ماشینم رو جای دیگه بردم وقتی اون قطعه رو دیدن گفتن که اصل بوده

  • محمود جابری گفت:

    زمانی که حضوری برای تعمیر ماشینم اومدم از دیدن تجهیزات به روز و پیشرفته شما واقعا لذت بردم و فهمیدم که جای درست اومدم

  • نوشین وحیدپور گفت:

    واقعا میگم هرجایی توانایی تعمیر گیربکس اتوماتیک رو نداره و جایی که میام و همیشه خیلی خوب عیب یابی میکنن پیش شماست

  • اسماعیل عبدی گفت:

    سلام خواستم بپرسم اگر ماشین مون شب خاموش شد آیا میتونیم اون تایم تماس بگیریم و از تعمیرکاران مجرب شما استفاده کنیم ؟

  • علی اکبری گفت:

    با عرض خسته نباشید خدمت شما خواستم بدونم برای مواقعی که ماشین دیگه خاموش میشه حمل و نقل ماشینمون به عهده خودتون هست ؟

  • نگین موسوی زاده گفت:

    سلام خواستم خواهش کنم تعداد شعبه هاتون رو بالاتر ببرید چون با توجه به وسعت شهر تهران اینکه شعبه های مختلفی داشته باشید برای دسترسی ما خیلی بهتر هست

  • آگاهی گفت:

    سلام همه مدل ماشینی رو تعمیرکاران شما بلدن درست کنن؟ ماشین من برلیانس هستش میخوام درستش کنم از طریق تعمیرکاران شما میتونم این کارو انجام بدم؟؟

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Call Now Button09128495079