منوی دسته بندی

بهترین خودرو های وارداتی در ایران

بهترین خودرو های وادراتی

در بین خودرو های وارداتی تعدادی از آن ها قیمتی بیشتر از یک میلیارد تومان دارند و این قیمت همراه با هزینه های مالیات و گمرکی می باشد. در ادامه با این خودرو ها آشنا می شویم.

بهترین خودرو های وادراتی

ما در این مطلب بهترین خودرو های وادراتی را برای شما بازگو می کنیم که با آن ها آشنا شوید.

 

کیا سئول

خودرو وارداتی کیا سول 2022:

این خودرو ارزش خریدن دارد و از سمت واردکنندگان و مشتریان مورد حمایت و استقبال قرار می گیرد. این مدل خودرو نسبت به مدل های قبلی خود بسیار رشد و پیشرفت کرده است، آپشن های این خودرو می توان به استارت دکمه ای، شارژر بی سیم تلفن، نمایشگر10.25اینچ، مسیریاب و تهویه خودکار اشاره کرد.

زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه 2لیتری تنفس طبیعی وجود دارد که می تواند 147اسب بخار تولید و 178نیوتن متر گشتاور تولید کند. این را هم بدانید که یک مدل دیگری از خودرو های سول وجود دارد که دارای پیشرانه ی1.6لیتری و201 اسب بخار قدرت خروجی دارد.

 

کیا سئول 2023

خودو وارداتی کیا سول 2023:

این مدل از خودرو های سول قیمت بسیار جذابی دارد.از بهترین شرکت های خودرو سازی، شرکت کره ای کیا است که مورد استقبال مشتریان ایرانی قرار گرفته است.کیا سول مدل 2023یکی از خودرو های جذاب این شرکت است با توجه به قیمتی که این خودرو دارد وارد بازار داخلی خودرو ایران می شود.

خودرو کیا سول در نسخه جدیدش امکانات زیادی نسبت به مدل قبلی خود که میشود خودرو کیا سول 2022 دارد. برای مثال تغییراتی در چراغ های این خودرو ایجاد شده است و ساده اند و پیچیدگی قبلی را ندارند. یکی دیگر از تغییرات این خودرو می توان اشاره کرد به سپر خودرو که بر روی آن چراغ های روشنایی روز به طور باریک و آلمینیومی تزئین شده است.

بخوانید  بهترین خودرو های خانوادگی کدام اند

زیر کاپوت یک پیشرانه 2لیتری که می تواند 147 اسب بخار قدرت تولید و 178 نیتون متر گشتاور تولید کند. از طریق گیربکسCVT به محور جلو انتقال می یابد.

 

کیا فورته

خودرو وارداتی کیا فورته:

کیا فورته یکی از بهترین خودرو های وارداتی به ایران است تقریا 20 هزار دلار قیمت دارد. این خودرو دارای امکانات و آپشن های رفاهی جذابی می باشد و کیفیت فنی خوبی دارد.در کیا فورته مدل 2022تغییراتی در جلوی خودرو و چراغ های آن مشاهده می کنید. زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه 2لیتری وجود دارد که قدرت مورد نیاز را تامین می کند.

این خودرو دارای یک موتور 1.6لیتری که می تواند 201 اسب بخار قدرت تولید کند. از آپشن های این خودرو می توان به سراگزوز دوتایی، ترمز های بسیار قوی و تنظیمات اسپرت سیستم تعلیق اشاره کرد.

 

نیسان ورسای

خودرو وارداتی نیسان ورسا:

این خودرو، یکی از خودروهای برند ژاپنی نیسان است.زیر 20هزار لیر قیمت این خودرو است که یکی از مهم ترین آپشن های آن راحتی و ایمنی بالای آن است، یکی دیگر از آپشن های این خودرو نرم و راحت بودن سواری و کابین است که طبق میل مشتریان ایرانی است. این خودرو دارای یک پیشرانه 4سیلندری که می تواند 122 اسب بخار قدرت تولید کند.

جالب است بدانید ژاپنی ها در بخش امکانات رفاهی خودرو هایشان بسیار گل کاشته اند و رضایت مشتریان خود را به خوبی جلب می کنند.بر روی این خودرو تکیه گاه دستی بر روی صندلی راننده نصب شده است، دارای استارت از راه دور و سیستم تهویه، این ها امکاناتی هستند که برای خریداران این خودرو بسیار جالب و جذاب است.

بخوانید  کوئل خودرو چیست | صفر تا صد کوئل

 

هیوندای اکسنت

خودرو وارداتی هیوندای اکسنت:

اگر وارد کنندگان این خودرو، بتوانند این خودرو را با قیمت 20هزار دلار بفروشند می توانند سود بسیار خوبی را کسب کنند. این خودرو به عنوان یکی از خودرو های جمع جور در بازار داخلی ایران و بازار های بین المللی کشورمان مورد استقبال بسیار خوبی گرفته است، خودرو هیوندای اکسنت یک خودرو اقتصادی و مقرون به صرفه است.

امکاناتی که این خودرو دارد آن را به یک خودرو باکلاس و جذاب تبدیل کرده است. در زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه 4سیلندری قرار دارد که می تواند 120 اسب بخار قدر تولید کند واین خودرو می تواند نیروی محرکه را از طریق گیربکس CVTبه محور جلو خودرو منتقل کند. این خودرو دارای صندلی های گرم شونده و استارت دکمه ای می باشد. برای این خودرو می توان قیمت 880 ملیون تومان تخمین زد.

 

سوبارو ایمپرزا

خودرو وارداتی سوبارو ایمپرزا:

بهترین خودرو وارداتی جدید می توان به سومبارو ایمپرزا اشاره کرد. این خودرو دارای کابینی لوکس و راحت است که آنقدر زیبا طراحی شده است که از دور نشان می دهد که جز خودرو های بسیار گران قیمت است. زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه 2لیتری است که می تواند 152 اسب بخار قدرت تولید و 197 نیتون متر گشتاور تولید کند.

این مدل نسبت به مدل های قبلی خودش کابینی بسیار مجلل و تجملاتی دارد. داخل این خودرو دارای پوششی چرم است که آن را بسیار جذاب می کند. این خودرو 2تا امکان بسیار جالب دارد اول اینکه این خودرو ترمز پیشگیری از برخورد خودکار و دوم مدیریت پدال گاز را دارد. این خودرو از لحاظ ایمنی جز بهترین خودرو هایی است که زیر 20 هزار لیر قیمت دارند.

بخوانید  بررسی روغن ترمز | انواع و زمان تعویض آن

 

هیوندای النترا

خودرو وارداتی هیوندای النترا:

این خودرو یکی دیگر از پرفروش ترین ها است. قدرت این خودرو جایی مشخص می شود که زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه 2لیتری وجود دارد که می تواند 280 اسب بخار قدرت تولید کند و 300CC حجم دارد. این خودرو به دلیل قیمت ارزانی که دارد زمانی که وارد ایران می شود سریع به فروش می رود.

در طی حرکت با این خودرو هیچ لغزشی از آن نمی بینید و می توانید با این خودرو تجربه خوبی را کسب کنید. اگزوز این خودرو می تواند در 3 حالت تنظیم شود . گزینه خوبی برای واردات است.

 

کیا ریو

خودرو وارداتی کیا ریو:

در زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه 1.6لیتری وجود دارد که می تواند 120 اسب بخار قدرت تولید کند. این خودرو به دلیل ساختار محکم و همراه با ایرادات کمی که می توان ازش گرفت ارزش خرید این خودرو را افزایش می دهد. محرک این خودرو از طریق گیربکس CVTبه محور جلو خودرو انتقال می یابد. فضای کابین این خودرو به راننده و سرنشینان حس خوبی می دهد و مشکل این خودرو فقط فضای کمی است که در ردیف عقب وجود دارد.

در اینم مطلب بهترین و پر فروش ترین خودرو ها را نام بردیم در صورتی که شما دارای خودرویی با برند هیوندا هستید و نیاز به امداد خودرو هیوندا داشتید می توانید با ما در ارتباط باشید.

ادمین وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button09128495079