منوی دسته بندی

بهترین تعمیرگاه کیا در تهران

تعمیر گاه کیا 021 یکی از بهترین تعمیرگاه کیا در تهران است که در حوزه تعمیر کیا به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای و کاملا مطابق با دستور العمل استاندارد این خودرو عمل می کند. از این کاملا حائز اهمیت است افرادی که صاحبان خودرو کیا می باشند حتما یکبار همکاری با مجموعه 021 را تجربه کنند.

تعمیر کیا در تهران

اگر شماهم یکی از دارندگان خودرو کیا هستید پس قطعا می دانید خودرو های خارجی دارای پیچیدگی خاصی نسبت به خودرو های داخی هستند و نمیتوان تعمیر آن ها را با خیال راحت به هر تعمیر گاهی سپرد و باید حتما به یک تعمیر گاه تخصصی و مطمعن مراجعه کرد.

تعمیر گاه کیا 021 با همکاری تعمیرکاران ماهر و دوره دیده به صورت کاملا تخصصی اقدام به تعمیر خودرو شما خواهد کرد و با ارائه بهرین خدمات به هنگام تعمیر خودرو کیا شما رضایت شما مشتریان عزیز را جلب خواهد نمود.

مهم ترین خدمات تعمیرگاه کیا 021

  • جلوبندی بندی موتور گیر بکس به صورت کاملا حرفه ای و تنظیم بالانس چرخ ها.
  • آزمایش باتری خودرو و چکاپ کامل سیستم برق.
  • خدمات نقاشی و صافکاری خودرو به صورت کاملا مدرن.
  • تعمیر اساسی و اورهال هیوندا و کیا شامل موتور شاتون زده و یاتاقان زده، موتور های دارای عیب ریپ زنی و … .
  • تعمیر گیر بکس اتوماتیک کیا از جمله گیربکس (zf ساخت آلمان، گیربکس آیسین ژاپن و…)
  • تعمیر دیاگ و برق تخصیی کیا شامل تعمیرات ترمز ABS ESP ، رادار و ایبربگ، سانروف و تمامی  آپشن های خودرو کیا.
  • انجام سرویسهای دوره ای کیا با استفاده از مرغوب ترین روغن ها و فیلتر های روغن.
  •  

مزایا تعمیرگاه کیا 021 نسبت به رقبا

استفاده از خدمات تعمیرگاه کیا 021 دارای مزایای زیادی برای دارندگان کیا می باشد در اینجا به چند نمونه از موارد اصلی  مزایای خدمات 021 تعمیرگاه خواهیم پرداخت:

 

امداد خودرو کیا

استفاده از قطعات اورجینال خودرو کیا

تعمیرگاه های زیادی در حال حاضر در حوزه تعمیر کیا به صورت تخصصی فعالیت دارند اما آیا تمام این تعمیرگاه ها از قطعات اورجینال استفاده می کنند؟

بهتر است بدانید استفاده از قطعات فیک ممکن است از لحاظ هزینه برای مشتری به صرفه تر باشد یا حتی تا مدت کوتاهی برای شما کار راه انداز باشد اما به مرور زمان سبب تضعیف در عملکرد خودرو شما و کاهش کارایی سیستم و قطعات دیگر خودرو می شود و طول عمر خودرو شما را کاهش می دهد.

بهترین تعمیرگاه کیا در تهران با ارائه قطعات کاملا اورجینال برند کیا از رو به رو شدن شما مشتریان عزیز با چنین مشکلاتی جلوگیری کیرده و به افزایش طول عمر خودرو شما کمک می کند.

گارانتی قطعات

در صورت استفاده از قطعات غیر اورجینال قطعات خودرو شما شامل گارانتی نمی شود از آنجایی که امداد خودرو کیا 021 تنها از قطعات اورجینال استفاده می کند قطعات خودروی شما دارای گارانتی می باشد.

انجام سرویس های دوره ای خودرو کیا

یکی از مواردی که سبب افزایش طول عمر خودرو شما میشود انجام سرویس های دوره ای از جمله تعویض روغن، تعویض فیلتر روغن، تعویض فیلتر هوا و … می باشد.

شما با مراجعه به تعمیرگاه 021 می توانید از خدمات سرویس های دوره ای 021 استفاده کرده تا به افزایش طول عمر خودرو خود کمک قابل توجهی کرده باشید.

الویت تعمیر به جای تعویض قطعه

در تعمیرگاه 021 در صورت خرابی قطعات، به جای تعویض آنها الویت با تعمیر قطعات می باشد این امر نه تنها سبب می شود که قطعه فابریک خودرو، روی خود خودرو باقی بماند بلکه هزینه مصرفی مشتریان را تا حد زیادی کاهش میدهد.

تاریخچه خودرو کیا

شرکت کیا در می 1944 تاسیس شد و یکی از قدیمی ترین تولید کننده وسایل نقلیه موتوری کره می باشد. کیا به عنوان بخشی از گروه جهانی پویا و جهانی خودروهای هیوندای-کیا، از مبدأ متواضع ساخت دوچرخه و موتور سیکلت، رشد کرده و به پنجمین تولیدکننده بزرگ خودرو در جهان تبدیل شده است.

امروزه کیا بیش از 1.4 میلیون خودرو در سال در 14 عملیات تولید و مونتاژ در 8 کشور تولید می کند. این وسایل نقلیه از طریق شبکه ای متشکل از بیش از 3000 توزیع کننده و فروشنده که 172 کشور جهان را پوشش می دهند، فروخته و سرویس می شوند.

 

تعمیر موتور کیا

تعمیرگاه کیا 021 در زمینه تعمیر موتور بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه خواهد کرد. از جمله خدمات تعمیرگاه 021 در خصوص تعمیر موتور شامل موارد زیر می باشد:

  • تعمیر موتور شاتون زده و یاتاقان زده
  • رفع عوامل خام سوزی موتور کیا
  • رفع تمام عوال بد کارکرد موتور

و هر انچه شما مشتریان عزیز برای تعمیر موتور خودرو خود به آن نیاز دارید.

تعمیر گیربکس کیا

اگر شماهم یکی از دارندگان خودرو کیا یا هیوندا هستید هیچ نگرانی بابت خرابی گیربکس خودرو خود نداشته باشید چرا که تعمیرگاه 021 با تعمیر تخصصی انواع گیربکس zf، آیسین و … هیچ جای نگرانی در این زمینه برای دارندگان خودرو کیا باقی نخواهد گذاشت.

جلوبندی سازی کیا

تمامی عیوب و خرابی های سیستم تعلیق کیا در این مرکز تشخیص و به طور کامل تعمیر خواهد شد این عیوب شامل مواردی از قبیل عیوب زیر می باشد:

  • رفع ساییدگی شایع لاستیک در انواع خودرو کیا و هیوندا
  • تنظیم زاویه چرخ خودرو کیا
  • میزان فرمان کیا و هیوندا
  • رفع عدم تعادل و نا پایداری در خودرو های کیاف جنسیس، سنتیال و آزرا

چرا باید امدادخودرو کیا 021 را انتخاب کنید؟

 

بهترین تعمیرگاه کیا در تهران

  • با توجه به حساسیت خودرو های خارجی نسبت به قطعات اورجینال خود اون برند تعمیرگاه 021 با حذف قطعات غیر اورجینال نگرانی در رابطه با این موضوع را برای مشتریان عزیز رفع خواهد کرد.

  • تسلط به عیوب مختلف انواع مدل های هیوندا از جمله خودرو کیا از ویژگی های بارز تعمیرگاه 021 می باشد. تعمیر گاه 021 با 10 سال سابقه تخصصی و تحصیلات آکادمیک جزء بهرین و حرفه ترین تعمیرگاه های کیا هیوندا محسوب می شود.

  • تعمیرگاه 021 به شما مشتریان عزیز ضمانت خدمات می دهد و این ار باعث می شود مشتریان ما از بابت کیفیت کار نگرانی نداشته باشند.

  • متخصصین و تعمیرکاران ما در تعمیرگاه 021 سعی می کنند در عین حفظ کیفیت بالای کار، هزینه مشتری را به حداکثر مقدار ممکن برسانند که در شریط اقتصادی کنونی این مورد برای مشتریان ما بسیار خوش آیند بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button09128495079